کسب درآمد از اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : پنج شنبه 14 خرداد 1394
بازدید : 181
نویسنده : H.ES

آیا میخواهید از اینترنت درآمد کسب کنید؟؟؟؟؟؟

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.

2. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر آگهی که ثبت کند  20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 40000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

3. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند،30000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.

4. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. 
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

5. هر فروشنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش فروشندگان ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر محصولی که ثبت کند  2000 ریال به حساب شما افزوده می شود.

6. با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود. 
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جديدترين قلم خشگير با ضمانت رنگ ثابت ( محصول كشور تايوان )
به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین مطالب اخبار و لوازم جهت خرید اینترنتی و آدرس jadidtarinha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 8938
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com